Uživatelé Inventoru různých verzí mohou v některých případech narazit na problémy po aktualizaci operačního systému Windows 10 "květen 2019" (tedy verze 1903). Autodesk i Microsoft pracují na vyřešení těchto problémů. Nicméně pokud jste uživatelem Inventoru, doporučujeme odložit aktualizaci na Windows 10 "May 2019" až na pozdější dobu (vyřešeno: viz níže).
Různé typy problémů jsou hlášeny ve všech aktuálních verzích Inventoru - od verze 2020.0.0, přes 2019 a 2018, až po 2017 a 2016.
Typické hlášené problémy:
- Obsahové Centrum (pád aplikace při změně velikosti normálie z kontextového menu nebo při vkládání z lokálního OC - hlášení "Autodesk Inventor přestal pracovat")
- Prostředí potrubních prvků (chybné zobrazení vzdálenosti, chybné uchopení, chybné ikony)
- iSoučásti a iSestavy - nelze upravit rodinu
Pokud už máte květnový update Win 10 nainstalován, pokuste se odinstalací vrátit k předchozí verzi 1809. Vyzkoušejte rovněž nainstalovat poslední aktualizace pro vaši verzi Inventoru, nebo spustit "Nástroj k resetování aplikace Inventor" (Inventor Reset Utility, z menu Start). Chyba Obsahového centra se obvykle neprojeví u OC řízeného Vaultem.
Vaši aktuálně nainstalovanou verzi systému Windows 10 zjistíte zadáním příkazu WINVER v příkazovém okně (Win+R).
AKTUALIZACE 10.6.2019: V Inventoru 2019 lze problém vyřešit instalací aktuálních hotfixů
AKTUALIZACE 16.7.2019: Problém je vyřešen ve vydaných aktualizacích Inventor 2020.1, 2018.3.6 a 2017.4.10 (či vyšších)
A Inventor 2014 se řeší jak???
OdpovědětVymazatVerze Inventor 2014 není podporována ve Win10 (viz systémové požadavky), takže tam by problém aktualizace Windows vůbec neměl nastat
OdpovědětVymazat